کوچه

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

ای آنکه در نگاهــت، حجمی ز نـــور داری        

کی از مســــــیر کوچه، قصـــــد عبور داری؟

چشـــم انتظار ماندم، تا بــــر شبم بتابی           

ای آنکـــــه در حجابت، دریــای نــــــور داری

من غرق در گناهم، کی می‌کنی نگاهم؟        

برعکس چشـــم‌هایم، چشمی صبور داری

از پرده‌ها برون شــــد، ســــــوز نهانی ما           

کوک است ساز دل‌ها، کی میل شور داری؟

در خواب دیده بــودم، یک شب فروغ رویت        

کی در ســـرای چشمم، قصــد ظهور داری؟

نوشته شده در پنجشنبه بیستم فروردین ۱۳۹۴ساعت 20:6 توسط ******|


آخرين مطالب
» کلید
» 
» آب و آتش
» پاییز
» بزن باران
» دلِ تنگ
» گرگ
» پاییز دلها
» هجر و‌ وصل
» مناجات
Design By : Pars Skin